kolmapäev, aprill 30, 2014

Kriiskav-piiksuvad "jaapanlased"

Keegi kusagil kunagi mainis, et Jaapani auto (Honda, Toyota) kasutamine on siiski võimalik ka nii, et see ei piiksu!?

Ei, ma siiski ei usu, enne kui keegi pole näidanud. Või korraldatakse kusagil kursuseid, kuidas pääseda kõigile "jaapanlastele" iseloomulikust väikelapsi unest ülesehmatavast kriiskav-piiksumisest?

esmaspäev, aprill 28, 2014

Arvamiseks on vaja kompetentsi

Tihtilugu on ka arvamiseks kompetentsi vaja.

esmaspäev, aprill 07, 2014

Mida aeg edasi

...seda ilusamaks inimesed muutuvad.

Huvitav miks? Ilu mõiste muutub? Võrdlus (ise) muutub koledamaks?

pühapäev, aprill 06, 2014

Valdaja loal Eesti sulgemine

Ilmselt pole kaugel aeg, mil ei pääsegi enam kuhugi ja mil terve Eesti on tõkkepuu või "... välja arvatud valdaja loal" märgi taga. Või kui tohibki autoga veel kuhugi sõita, ei tohi seal peatuda ega parkida.

Näiteks D-terminal. Seal on umbes 100 hektarit asfaltplatsi, kuid autoga pole kusagil peatuda. Laevalt saabujaid oodates pargivad seetõttu seal kümned ja kümned autod bussidele mõeldud parkimiskohtadel.

Bussijaam. Sama lugu, samal pool teed on keeruline seda kohakest leida, kuhu kompsudega bussile mineja maha sokutada.

Kadrioru park. Laste mänguväljaku vastas on mingi parkla, õhtuti alati tühi parkla. Kuid parkimine vaid valdaja loal. Ja Koidula tänaval parkida ei tohi.

Lennujaam. Täna sain teada, et ei tohi ka Tartu mnt ääres lennuraja vastas tagavaraväravate ees seista - mingi turvamees tuli õiendama. 


Autoga ei pea igale poole saama? Eesti on tilluke, siin on paar autot ja umbes sama palju inimesi. Nii D-terminali kui too Kadrioru parkla on enamuse ajast tühjad. Bussijaama ees laiutab mingi taksondus, lennujaama ees laseb rahvas ringiratast, et mitte üle 15 minuti üleval parklas olla. Aina rohkem võtab maad ülereguleerimine.


neljapäev, aprill 03, 2014

Iroonia

Iroonia - üleoleku instrument.