pühapäev, märts 11, 2012

Tehnikavidinate erinevad müügistrateegiad

Müüa võib kahel viisil:

1) toode x on vaimustav, fantastiline, intuitiivne, supermugav, võrratu ümara disainiga, oivaline, kadedusttekitav, äge, kultuslik, rõõmustab sind ja su lähedasi, osta ja naudi!!!

2) tootel x on sada tuuma, sada hertsi, sada mälu. Tuhat njuutonmeetrit, kümme kavallukk-keskdiferentsiaali, kümne siduriga käigukast, miljon pööret, kümme turbot, sada turvapatja, hõbedast nookurid, kullast saaled, plaattinaga täidetud väljalaskeklapid.

Ehk siis, on tooteid, mida müüakse reklaamiga, toote sisu ei ole väga oluline, müüvad subjektiivsed näitajad. Ja on tooteid, mida müüb toode ise, selle paljud parameetrid, objektiivsed näitajad.

Ja ilmselt kujundavad need müügistrateegiad toote ja ka ostjaskonna. Üllatav, kuid vahel tundub, et see esimene müügiviis on edukam, keeruliste tehniliste näitajate asemel öeldakse ostjale, et toode x on äge, hinnang ja emotsioon müüakse koos tootega kaasa. Kuigi turul on paremad ja võimsamad seadmed müügil.


http://urmase.blogspot.com/2010/11/moned-naited-telefonide-reklaamidest.html 

Kommentaare ei ole: