Saksa autotööstus on muu maailma autotööstusest kümmekond või rohkem aastat ees olnud, ilmselt on siiani. Vahel aga, tundub mulle, tehakse selle kinnitamiseks kummalisi pingutusi, see väljendub "sakslaste" üha veidramates lisavarustustes, aina keerulisemas loogikas auto kõikvõimalike lisade toimimises. A'la sõidustiilide võrdlemised ajas ja selle põhjal puhkepauside soovitamised, kliimaseadme töö algoritmides, sõltudes sajast asjaolust. Kõikvõimalike erinevate pidurite toimimised, sõltuvana uste avatusest, turvavööde kinnitamistest, rooli väljakeeramise nurkadest, kallakust, kus auto seisab, piduripedaali vajutuse kiirusest, siduripedaali asendist jne jne jne.
Kas auto peab ikka nii keeruline olema, et vastavat kursust läbimata pole võimalik aru saada, miks millalgi miski just niiviisi toimib?
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar