neljapäev, juuli 26, 2012

Tallinnas korraldatakse liiklust ümber

Lehest saab lugeda, et Tallinnas suletakse autodele tänavaid ja paljudes kohtades jääb alles vaid üks sõidurada. Jah Tallinn on väike linn ja autosid on tegelikult ju vähe, kuid kui bussiread taas torudega-kividega-(miinidega?) eraldatakse, toob väiksemgi avarii, mõne auto tehniline rike, libedaga puksima jäänud (veo)auto kaasa suure segaduse. Selles mõttes peaks vähegi suuremal tänaval teine sõidurida hädakorral siiski kõigile sõidukeile kasutatavaks jääma, st bussiread ei tohiks müüridega eraldatud saama.

Aga tegelikult, mis nende ümberkorraldamiste mõte on?

2 kommentaari:

Oliver ütles ...

"rahvusvahelisel foorumil „Hästi korraldatud linnaliikuvus – puhtam õhk ja parem elukeskkond“ avaldati toetust Tallinna plaanidele saada Euroopa Roheliseks pealinnaks aastal 2018. Foorumile saatis tervituse ka Malaisias viibiv linnapea Edgar Savisaar.

Tallinna linnapea Edgar Savisaar tutvustas Malaisia föderaalministrile Tallinna kava minna üle tasuta ühistranspordile ning Euroopa Rohelise pealinna ideed."

http://www.tallinn.ee/est/Savisaar-tutvustas-Malaisias-rohelise-pealinna-ideed

Urmas ütles ...

Ma arvan et rohelisemaks võiksime saada meelitades, mitte sundides. Inimesed tuleks bussi meelitada, mitte neid sinna väevõimuga toppida. Eriti arvestades eestlase jonnakust. :-)