esmaspäev, oktoober 06, 2008

Ära töllerda jalus (jah, kõlab ülbelt)

Üks ühiskonnaõpetuse motodest võiks olla: ära töllerda jalus! Austa kaaskodaniku soovi (autoga) kohale jõuda, ostukäruga piimaleti juurde pääseda, bensiinijaamas tankurini jõuda, ATM-st raha kätte saada.

Samuti tuleks austada ka soovi unistada, magada, jokutada, laiutada? Kahtlemata, aga vaata üle õla ja otsusta palun uuesti, kas sel hetkel ja selles kohas on ikka kohane töllerdama hakata. Uimerdamiseks oleks viisakas kõrvale astuda.

 

3 kommentaari:

mulonsuvaminareisin ütles ...

:-) Mina arvan, et see kel on tavaks jalus töllerdada ja kes ise sellest aru saab, et ta vahest teistel jalus töllerdab, see mõistab ka paremini neid, kes temal jalus töllerdavad, ning ta on tolerantsem kui need, kes ealeski kellelgi jalus ei töllerda. Oi, see lause hakkas vist töllerdama.

Urmas ütles ...

Ju on Sul õigus, tark ei torma ega närvelda. Ja ma arvan et ma ise olen kaa aegajalt pigem uimerdaja. Uimerdada saab ju aga ka nii, et 100 inimest vastu minu uimerdamist ei peaks põrkama. Nt poes ringi loivates saab närvilised tormajad mööda lasta, autoga sõites, kuigi ees on punane tuli ja tuleb pidurdada, seljaselajad mööda lasta, ehk neil kipitab siis vähem. :-)

Täna bensiinijaamas, väike järjekord, ja 1 Hondamees liikus aaeeeegglllaassseeeeeellllt, raaaahhhhuuuullliiikullllt. Teise tankuri juures jõudis vahepeal 3 autot ära tankida, kui too seal kõrval mõtlikult toimetas, mingi aeg autosse otsustas kobida, ja siis ka veel kohmis minutikese... mitu inimest kannatlikult ootamas. Väikene ülbus kulub aegajalt ära, aga taoline töllerülbiklus on liig mis liig. Enesel närviliste pilkude nägemisest naudingu saamine. Võibolla ma lihtsalt kujutasin ette, võibolla ta tõesti ei saanud aru, et bensiinijaamas ei olegi kõige üllam ilusat sügisõhtut veeta.

mulonsuvaminareisin ütles ...

No kui ta ikka nahaalselt teisi inimesi eirates uimerdas, siis on paha lugu jah. Aga ma siin võtsin sõna, kuna ma just viimasel ajal olen mõelnud, et inimeste mõttekäigud liiguvad väga ettearvamatult erinevaid radu ja täiesti võimatu on teiste inimeste käitumisest ja motiividest aru saada, ilma inimest teadmata, või vähemalt tema käitumise põhjendust otse temalt endalt küsimata. Aga noh, Urmas, kui järgmine kord jälle sellist nahaali tüüpi töllerdajat kohtad, ära siis vist ikka mine küsima, et kuidas tema mõte jookseb. Pärast olen mine süüdi, kui äigab Sulle.