Viimasel ajal on ka siinkandis hübriide näha. Aga ka mul tekivad mõned küsimused, kui mõtlen meie pisikestele ummikutele, sulatamist/soojendamist vajavatele jääs ja udustele autoakendele. Ja tänapäevastele väikestele väga ökonoomsetele diiselmootoritele. (ja mitte ainult väikestele, (väga nõme) BMW 320d, mille kiirendus on alla 8 s sajani, on mnt kütusekulu 4,1 liitrit 100-le km-le, hämmastav!)
Kunagi veeratasin mõtet, et mis oleks kui osta kasutatud 320D või MB C200. Kütuse pealt võidaks vast 2-3l/100km võrreldes "tavalise" autoga. Kui aga need mõtted rahasse ümber arvutada, siis see läbisõit pidi ikka päris meeletu olema, et kallima ja säästlikuma auto ostmine ka majanduslikult ära tasuks. Praeguse auto ekvivalent MB või BMW tootevalikust on rohkem kui 100tuh kallim. Selleks, et 2-3 liitrine sääst tagasi teenida tuleks ikka väga palju läbi sõita.
Aga ega looduse säästmist ei saa vist alati ainult ka rahasse panna.
Ei pea ostma kallid marke et ökonoomselt sõita. VW golf, Opel astra ja vectra(üle 2002a on väga asjalikud, nüüd see müüt et opel pole auto:P) Soovitan diislit kahe käega. Eesti pole mingit haiget diisli lisa maksu, nii et tasub igat pidi ära, eriti linnas sõites. Totte on selle Toyot Priusega et tallinnas saab tasuta parikda kuna see NII ROHELINE ju:)))
Nojah, ja autoostu otsuses on veel ka üks õige määramatu komponent - meeldivus. Hinnalanguse kiiruse, kasko hinna, kütusekulu, rehvide/hooldus jne kulude kõrval.
3 kommentaari:
Kunagi veeratasin mõtet, et mis oleks kui osta kasutatud 320D või MB C200. Kütuse pealt võidaks vast 2-3l/100km võrreldes "tavalise" autoga.
Kui aga need mõtted rahasse ümber arvutada, siis see läbisõit pidi ikka päris meeletu olema, et kallima ja säästlikuma auto ostmine ka majanduslikult ära tasuks.
Praeguse auto ekvivalent MB või BMW tootevalikust on rohkem kui 100tuh kallim. Selleks, et 2-3 liitrine sääst tagasi teenida tuleks ikka väga palju läbi sõita.
Aga ega looduse säästmist ei saa vist alati ainult ka rahasse panna.
Ei pea ostma kallid marke et ökonoomselt sõita. VW golf, Opel astra ja vectra(üle 2002a on väga asjalikud, nüüd see müüt et opel pole auto:P)
Soovitan diislit kahe käega. Eesti pole mingit haiget diisli lisa maksu, nii et tasub igat pidi ära, eriti linnas sõites.
Totte on selle Toyot Priusega et tallinnas saab tasuta parikda kuna see NII ROHELINE ju:)))
Nojah, ja autoostu otsuses on veel ka üks õige määramatu komponent - meeldivus. Hinnalanguse kiiruse, kasko hinna, kütusekulu, rehvide/hooldus jne kulude kõrval.
Postita kommentaar