kolmapäev, märts 02, 2011

Asjad tuleb välja öelda ja ära klaarida

Asjad tuleb välja öelda ja ära klaarida. Mitte (mõttetutel arusaamatustel) kuid ja aastaid käärida lasta.

4 kommentaari:

Veera ütles ...

Kerge öelda, raske teha! Kas ise ikka alati suudate käia selle õpetuse järgi?

Urmas ütles ...

Ei, ei suuda. See kirjutiski on sündinud probleemist, st seetõttu, et midagi on jäänud millegipärast ütlemata ja segaseks.

Põhjuseid võib olla aga mitmeid: argus, saamatus, soov kedagi säästa, ükskõiksus jne.

Veera ütles ...

Jah, justnimelt "soov kedagi säästa" ongi vist põhiline, kuigi enamasti see "keegi" olen ma ise. Miskitpidi jõuab kõik ju minu juurde ükskõik kui suure ringiga tagasi. Ja arg olen ma samuti, ei talu halvasti ütlemisi, aga tõde võib olla tihtilugu sama valus. Elan ikka pigem illusioonides ja lootustes, ja kuna see on enam-vähem õnnestunud juba kogu mu pika elu jooksul, siis ei näe põhjust, et muudan oma joont... Kuigi vahel on kiusatus siiski endagi suu puhtaks rääkida. Aga siis kohe astub vahele "soov kedagi säästa"...

Urmas ütles ...

Jah, elu on keeruline (aga ka mitte kogu aeg) ja keerulisi asju ei saa lihtsate mõtetega lihtsasti kirjeldada.

Aga vahel on nii, et kanname enestes väärinfot, mõttetuid pingeid, arusaamatusi. Nende tõttu võib palju ilusaid asju ja hetki sündimata jääda. Ja seda kõik vaid enestes hoitud arusaamatuste pärast!

Eks nende blogipostitustega ole nii, et oma mõtteid täpsustades veniksid kirjutised pikaks, lühidalt öeldes paistavad need löövamad, kuid jah, tähendus on laialivalguvam ja öeldu selle võrra hägusem.