kolmapäev, märts 02, 2011

Lähedased, kelledega me ei lävi

On inimesi, kes on olulised-lähedased, aga kelledega me millegipärast ei lävi. Ja tunneme sellepärast süümepiinu.

4 kommentaari:

Veera ütles ...

Kahjuks üsna levinud nähtus. Ega siin muu aita kui tihemini suhelda. Aga kui raske see on! Miks küll?

Urmas ütles ...

Aga ma olen ka nii mõelnud-lootnud, et samamoodi tunneme me kõik ja ehk, ma väga loodan, on mõne sellise lähedasega nii, et süümekad on vastastikused. :-) Sel juhul pole asi nii hull.

Veera ütles ...

Hämmastav, kuid enda eelmisesse kommentaari jätsin just sama mõtte lisamata. Olin ta kirjagi pannud, kuid siis mõtlesin ringi ja kustutasin.
Aga selline mõtete kokkulangevus just tõestabki ilmekalt Teie lootust, et süümekad võivad vastastikused olla! Ausalt öeldes, kohe kergem hakkas! :-)

Urmas ütles ...

...mis muidugi ei tohiks tähendada seda, et sellise lohutuse saatel me oma kõige olulisemad inimesed "unarusse" jätame.

Mul tuli veel üks mõte, ehk on sellistel puhkudel tegu nn andmisesuhetega? Näivusega, et kellegi külastamine-hoolimine nõuab rohkem andmist kui saamist? Aga võibolla on see liiga julm ja vale uitmõte...