esmaspäev, aprill 30, 2012

Tarkust on kahte sorti

1) tarkus, mis kõlbab ainult targutamiseks (ja mis tavaliselt vaid selleks ka omandatud on);
2) ülejäänud tarkus.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

võib olla eksin, kuid tundub stiililt sarnane sinu blogiga :)
http://www.dullestblog.com/

soovitan lugeda:

Turning on the computer

I was seated in my computer chair. I reached out my hand and pressed the ‘on’ button. After a moment the computer turned itself on.


Standing in the middle of the room

I was standing at a central point in the room. The walls were all at approximately the same distance from me. I continued to stand there for a few moments.

Väga elutruu minu arvates.

Urmas ütles ...

Aitäh.

Ma natukene ikka loodan, et mul siin lehel vahel harva ka paar sisukamat mõtet on olnud. :) Ei, kaugel sellest, et ma http://www.dullestblog.com lehte halvustada tahaksin.

Taoliste kirjutiste tagamaade hulka kuulub mul vahel ka ajastus, isiklikus elus toimuva kaardistamine ajas. St erinevale lugejale võiks olla erinev tähendus. Ja vahel olen enda arvates ühte mõttesse kahemõttelisust peitnud. ...eks taoline keerutamine ja ülemõtlemine üldjuhul, jah, ei kuku kõige õnnestunumalt välja.