teisipäev, aprill 17, 2012

Suured Saksa autod on ökonoomsemad kui väiksemad Jaapani autod

On mingi müüt, et suured "sakslased" on kütuseröövlid. 

Avasin Audi A6, Toyota Avensise ja Honda Accordi tehnilised andmed, arvud räägivad midagi muud - suur "sakslane" on väga palju oluliselt kiirem, ja samas ökonoomsem kui mõlemad "jaapanlased". 

4 kommentaari:

Oliver ütles ...

Kas tänapäeval seda enam ei ole, et Suur Sakslane maksab 1,5 keskmist jaapanlast ning kui see kütusekulu ja hinnaerinevus Excelisse panna, siis selgub, et odavama, kuid rohkem kütust neelava jaapanlasega võib enne 10 tiiru ümber maakera teha, kui Sakslase kütusesäästust tulenev eelis hakkab välja tulema? Kunagi sai hübriidide kohta midagi sarnast excelis arvutatud, et mis peaks olema hübriidi läbisõit, millalt tekib "break even" kus ta samaväärsest bensukast soodsamaks osutub. See kilometraaz oli tavainimese jaoks ikka üüratult suur.

Urmas ütles ...

Jah muidugi, kindlasti on jaapanlane odavam sõita. Ja ilmselt nullib Suure Sakslase kütuseökonoomiat lisaks ostuhinnale veel kallim kasko, kallim hooldus jne jne.

Kuid lihtsalt, "Suur Sakslane" ei ole tänapäeval kütuseröövel, vastupidi.

Mart Moppel ütles ...

Kas meil kütusest kahju on. Ikka rahast.

Urmas ütles ...

Noh, tegelikult võiks ju kütusest ikka kahju olla küll - see saab nimelt otsa.