esmaspäev, jaanuar 03, 2011

Elulised uusaastasoovid

Ma soovin, et kõik selle postituse lugejad ja inimesed minu ümber küsiksid endalt täna, 3. jaanuaril 2011 järgneva küsimuse: „kas ma olen õnnelik?“. Kes loeb homme, see küsib homme.

Kui vastus on eitav või kahtlev, siis oleks mul järgmine ja veel tungivam soov: palun koosta tegevuskava, mida sa pead tegema, et sa oleksid 2011 aasta lõpuks õnnelik. Vaata enesesse, kui vaja, muuda töökohta, elukohta, leia (uus) elukaaslane, mine teise riiki elama (sellest oleks küll kohutavalt kahju, igaühe õnn on aga olulisem kui teiste kahju), mine kooli, leia uus hobi. Seda kõike jõuad aastaga korda saata küll. Ja tegutsema tuleks hakata nüüd kohe! Jah, see kõik võib näida julmana, egoistlikuna, ülbena, olla valus ja väga keeruline, kuid homme oleme oma surmale päeva võrra lähemal.

Ehk siis, sihik paika, ja edasi, KOHE!


Head õnnelikku säravsilmset aastat kõigile lugejaile!

Kommentaare ei ole: