reede, juuni 10, 2011

Motoidiootidest

Usutavasti koidab ükskord päev, mil idiootidest plärin-motomeeste vaimuvaesus natukenegi rikastatud saab ja higise kiivri all ideealge tekib, et see müra, mida nad oma risuratastega tekitavad, häirib inimeste elu. Väga häirib. Eriti väikelaste elu. Ja väikelaste emade elu, kes öösel magada pole saanud. Ja kõigi teiste elu.

Kui müratekitajaks oleks tehas või rong, saaksin ma sellest aru - kaup tuleb kusagil toota ja seda tuleb transportida, aga kui üks nõdrameelne veab oma mõtlemisvõimetut ajukübet mööda linna edasi-tagasi suure lärmi saatel, kuulutades „Siin ma olen! Olen idioot ja teen suurt müra! Müra on lahe! Vaata minu poole kui mööda sõidan! Ise ostsin omale selle risu!“, siis sellest ei ole suutnud ma siiani aru saada.

Plärin on võimas? Kui 16 liitrise mootoriga veoauto sõidab vaikselt, naabrimehe 6,3-ne AMG liigub vaikselt, siis miks peab liitrise-kahese tillumootoriga rauarisu sellist häält tekitama? Miks, ma küsin?


Ülesvõpatanud naist ja last rahustama minnes...


Varem: http://urmase.blogspot.com/2006/05/lasteaed.html

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Mind jälle häirib et terve linna on autosid täis. Looduse häält ei ole - kõik on autosumin. What are we gonna about it?

See on okei, kuna paksmaost blogiautor veab ise oma perset ringi autoga, nagu ka 99% teistest inimestest.

Samuti häirib mind et linnas on ummikud ja iga kuradi päev sõidetakse kellegile otsa, isegi jalakäijatele. Nüüd on suu munni täis?

Urmas ütles ...

Siin on nüüd mõtlemises tugevad katkevuskohad, võibolla on veel võimalik kusagilt abi saada.

Aga siiski, paari sõnaga võiksid ju selgitada, miks peab üks sõiduvahend eesmärgitut lärmi tegema? Et nagu... mis see mootorrattur sellest plärinast saab? Mingi rahulduse?