Suured Saksa autod on ökonoomsemad kui väiksemad Jaapani autod
On mingi müüt, et suured "sakslased" on kütuseröövlid.
Avasin Audi A6, Toyota Avensise ja Honda Accordi tehnilised andmed, arvud räägivad midagi muud - suur "sakslane" on väga palju oluliselt kiirem, ja samas ökonoomsem kui mõlemad "jaapanlased".
Kas tänapäeval seda enam ei ole, et Suur Sakslane maksab 1,5 keskmist jaapanlast ning kui see kütusekulu ja hinnaerinevus Excelisse panna, siis selgub, et odavama, kuid rohkem kütust neelava jaapanlasega võib enne 10 tiiru ümber maakera teha, kui Sakslase kütusesäästust tulenev eelis hakkab välja tulema? Kunagi sai hübriidide kohta midagi sarnast excelis arvutatud, et mis peaks olema hübriidi läbisõit, millalt tekib "break even" kus ta samaväärsest bensukast soodsamaks osutub. See kilometraaz oli tavainimese jaoks ikka üüratult suur.
Jah muidugi, kindlasti on jaapanlane odavam sõita. Ja ilmselt nullib Suure Sakslase kütuseökonoomiat lisaks ostuhinnale veel kallim kasko, kallim hooldus jne jne.
Kuid lihtsalt, "Suur Sakslane" ei ole tänapäeval kütuseröövel, vastupidi.
4 kommentaari:
Kas tänapäeval seda enam ei ole, et Suur Sakslane maksab 1,5 keskmist jaapanlast ning kui see kütusekulu ja hinnaerinevus Excelisse panna, siis selgub, et odavama, kuid rohkem kütust neelava jaapanlasega võib enne 10 tiiru ümber maakera teha, kui Sakslase kütusesäästust tulenev eelis hakkab välja tulema? Kunagi sai hübriidide kohta midagi sarnast excelis arvutatud, et mis peaks olema hübriidi läbisõit, millalt tekib "break even" kus ta samaväärsest bensukast soodsamaks osutub. See kilometraaz oli tavainimese jaoks ikka üüratult suur.
Jah muidugi, kindlasti on jaapanlane odavam sõita. Ja ilmselt nullib Suure Sakslase kütuseökonoomiat lisaks ostuhinnale veel kallim kasko, kallim hooldus jne jne.
Kuid lihtsalt, "Suur Sakslane" ei ole tänapäeval kütuseröövel, vastupidi.
Kas meil kütusest kahju on. Ikka rahast.
Noh, tegelikult võiks ju kütusest ikka kahju olla küll - see saab nimelt otsa.
Postita kommentaar