pühapäev, september 28, 2008

Canon EOS Utility

Mõne aasta eest foorumitest lugedes, kuidas Canoni kaameratega (400d-st räägin) kaasapandud soft imeb, ja igaks juhuks ka ise ikka veenudes, et jah, tõesti, arvuti kippus hanguma, igasugu veateateid andma, uninstallisin selle imeasja ja pildusin fotokaga kaasapandud CD-d minema.

 

Täna aga mõtlesin, et aeg on edasi läinud, ja mine tea, viimati on ka fotokale endale uuem soft olemas, et vaataks õige… aga. Minu mõistus ei võta, kas tõesti ei ole Internetis olemas EOS Utility nimelist programmi? Canoni kodukas (ka USA oma) pakub EOS Utility updaterit, mitte aga programmi ennast. Ja too updater nõuab muidugi programmi ennast. Mis siis nüüd saab? Mida Canon mõtles, kui otsustas kaamerate tarkvara mitte netti panna? Oli piinlik kehva tarkavara levitada? Olen kolme erineva brauseriga Canoni kodukat kamminud, aga Download nuppu mitte ei märka.

 

Või esineb minu mõtlemises üüratu katkevuskoht ja olen millestki väga valesti aru saanud?

 

 

Natuke hiljem. Ahah, on teisigi (foorumites on kurtjaid veelgi), kes ei jaksa ära imestada, mis janti Canon teeb. Seal on ka õpetus, kuidas käsitsi registreid muuta, ja ka vajalik .reg fail on olemas. Ehk siis, esmalt käivita too canon.reg ja siis tõmba Canoni kodukalt EOS Utility „updater".

 

Jah muidugi, asjad ei peagi ju lihtsad olema. :-)

 

 

 

1 kommentaar:

muxs ütles ...

tänud viite eest, olen korra selle tee isegi läbi käinud, kuid nüüd oli meelest läinud.
Rõõm näha, et keegi selle kirja on viitsinud panna.