pühapäev, jaanuar 18, 2009

Vigased mobiilide andmed kodulehtedel

Kujutlegem, et vana auto läks katki või kadus ära ja nüüd tahaks uut osta. Aga millist? Uurime netist, et millised andmed mingil mudelil on, koostame võrdluse tabeli ja valime oma vajadustele sobivaima välja. AGA, poodi minnes ilmneb, et väljavalitud viiekohalise 120 kW-se proaktiivse neliveoskeemiga mahtuniversaalil on kraana küljes, on vaid 1 uks ja rataste asemel on roomikud.

 

Vot just midagi sellist on kõigi mobiiltelefonide andmestikega ja võrdlustabelitega. Miks pagana pärast on tõelevastavat mobiili spetsifikatsiooni nii võimatu koostada? Ühtemoodi valed on EMT, Elisa, Tele2 jne mobiile müüvate firmade kodulehtede andmed. Miks?

 

Nokiate puhul osutub kõlbulikuks see leht.

2 kommentaari:

Oliver ütles ...

Hei,
Vigade põhjuseks on ühelt poolt see, et inimesed käsitsi sisestavad neid telefonide andmeid sinna kodulehe andmebaasi. Need inimesed kes neid sisestavad ei ole millegipärast nii kohusetundlikud, et oma sisestatud andmed ise üle kontrollida. Kuna nad ei ole ka suuremad asjad "telefonispetsid" siis nendepoolest võib N82 olla ka 1.3Mpix kaameraga ja kaaluda 150 grammi.
Teisalt on juhtunud ka seda, et tootja kodulehel endal on viga sees. Hetkel mil mobiilioperaatori sisestaja sealt andmeid üle kontrollib. Senimaani ei ole telefonitootjad suutnud sellist veebiteenust käima ajada, et kõik soovijad saaksid oma süsteemi sinna külge liidestada ja automaatselt tootja käest telefoniandmeid korjata.
Probleem on operaatoritele teada ja nad proovivad jõudumööda sisestusvigasid vähendada.

Urmas ütles ...

Nojah, jääb mulje, et neid uusi mudeleid tuleb nagu laudu Vändra saekaatrist ja just, isegi tootja ise ei jaksa vist arvet pidada, et mida miski aparaat teha oskab...

Aga tore kuulda, et olukorras, kus telefonidel üha rohkem võimlausi on ja need võimalused ostuotsuste aluseks on, et müüjad nende korrektsusele natukene rohkem tähelepanu plaanivad osutada.