Mul on tööautoks 1984 aasta (m.a.j., st p.Kr) Golf. Põnni (venna) esimene auto. Ta pani sinna hulka raha alla, tegi sillad pidurid jne korda… siis aga tüdines ära ja nii ta minu omaks saigi. Eelmine tööautu, Mitsubishi Pajero võttis kole palju bensiini, ma nimelt sõidan päris palju, nt veebruarikuus tuli töösõite 5000 km, nii et sellise läbisõidu juures on Golf ökonoomsus ja vastupidavus ise. Ega tal midagi peale kere vist polegi 84-st aastast, mootor (1,8) ja käigukast on ’91, ja muud vidinad palju uuemad.
Golf, see on räme pill, kohutav risu, masendav auto, kuid KESTAB. On odav , odav, ja veelkord ODAV, km omahind bensiinita on vast nii 4 senti või nii, turuhind kukub kuus oletatavasti 42 krooni, ja bensiini ei võta ka eriti. Lihtne ja lollikindel. Aga noh… ta on ju nii pisike, kola ei mahu peale ära ja pole nelivedu ja on selline igerik ja lumesupis tuleb kole palju rooliga möllata ja koliseb ja müriseb ja kõik vaatavad ülevalt alla ja :-)…. ja Anneli ei kipu temaga sõitma. Nii et tuleb ta vist ikka välja vahetada. Aga jah, ta on ikka aus risu, hästitoimiv risu.
Üks tähelepanek: imelik on see, et sõites Audiga ei ole sellist möödasurumist ja vaheleronimist kui Golfiga sõites, ’tea miks Golfirisust kõik mööda peavad ajama? Et äkki kooleb ära ja jääb jalgu? Et ta õli ei võta, kohe üldse ei võta, siis ei saa põhjus tossamises olla.
1 kommentaar:
Urmas, miks sa ei ole jutus maininud, et selle rondi hellitusnimi on Lennuk :-)? Ma ei suuda kunagi naeru pidada kui sa Lennukiga valgusfoori taga seisad ja rohelise saabudes stardid nagu pudrukuul :-) Ma küll ei julge sinuga kunagi võidu sõita :-))
Postita kommentaar