laupäev, september 22, 2007

Absurd ruudus ehk puu- ja muud viljad meie poodides

Kas see pole mitte absurdne, et ma oma kodus Eestis, Pelgulinnas söön oma köögis Hiinas kasvanud sibulat ja Hollandist toodud õunu. Samal ajal teades, kuidas Peipsi kandis tädikesed maantee ääres üritavad oma sibulast lahti saada ja kuidas just praegu tuhanded ja tuhanded tonnid maitsvaid õunu eestimaalaste aedades mädanevad. Ja veel teades, et Poolakad on huvitatud Eesti õunte kui Euroopa ühtede puhtamate õunte ostust.

Kui poest Eesti juurikaid ja vilju ei saa, miks ma turule ei lähe? Mulle ei meeldi turg ja ma leian, et kodumaist söögikraami peaks ka poest saama.

Aasta tagasi samal teemal.

 

3 kommentaari:

kukupai ütles ...

Poed ei võta ju kodumaist kaupa müüki, põhjendavad sellega, et on liiga kallis ja ostjad nii hinnatundlikud, et meie kaup jääb seisma.
Kui Sa juba Peipsiääre sibulat mainisid, siis see on parim sibul üldse, mis ma kunagi saanud olen, säilib ka kaua, mitte nagu poe oma, mis kohe mädanema läheb.
Minul õnneks on turg ja pood kõrvuti ja ma ikka lähen turule, sealt saan lisaks heale kaubale ka mõnusa suhtlemislaksu.

tumeblondi ütles ...

Pühapäevaõhtuse seisuga on Peipsiäärsed mutikesed oma sibulatagavarad ära müünud, sest nii kauaks neid nüüd ka ei jätku. Nende endi sõnul käib seal väga palju rahvast end varustamas ja nemad küll turustuse üle ei kurda...Seega - kaugel see kohaliku kvaliteetkauba defitsiitki meil on:)

Urmas ütles ...

Ahnii. Loodetavasti tuleneb see nõudluse suurenemisest mitte pakkumise vähenemisest. Tore et tädikesed kaubast lahti on saanud.

Ca kuu tagasi oli aga müüjaid veel ikka omajagu.