pühapäev, märts 23, 2008

Gmail oskab teistelt mailikontodelt e-kirju kokku koguda

Paljudel on kindlasti @mail.ee, @hot.ee, @zone.ee jt meiliaadressid kasutuses olnud. Ka minul. On tegelikult natukene siiani. Kuid et need postkastid on väikese mahuga ja neid tuleb tihti tühjendada, samas oleks ju tore mitmest arvutist kõigile oma e-kirjadele ligi pääseda, siis minu arvates on arukas lasta Gmailil kõik meilid kokku koguda ja Google serveris hoida. Ja enda arvutite-telefonide meiliprogrammid Gmaili konto juurde juhatada.

Gmail -> seaded -> Kontod -> Hangi meile teistelt kontodelt (laadi meil alla POP3 kasutades). (paneks siia ka pildi, aga ma ei oska PrtSc-ga pildistatud ekraanipildist osasid alasid hägusaks muuta)

Ja saadetavad e-kirjad võiks mu arvates ka läbi Gmaili serveri saata.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Niimoodi tekitad turvaaugu. Lihtsam on kasutada ainult gmaili.

ematehnik ütles ...

offtopic:
ma olen PrtSc-ga tehtud pildil mõned kohad lihtsalt katnud, näiteks valgete ristkülikutega...

Urmas ütles ...

Nojah, aga oma vanadele mailiaadressidele ikka aegajalt tuleb midagi asjalikku. Kas ajab mõni (vana)tuttav või teenusepakkuja aadressid segi vms.

Ega ma ka millegi muu peale ei osanud tulla, et tõsta valgeid riskülikuid või piserdada Paintiga osad kohad üle. Tahtnuks seekord aga midagi stiilsemat... :-)