neljapäev, märts 13, 2008

Millise telefoni mina täna ostaks?

Millise telefoni mina täna ostaks? N82-e. Miks? Hea GPS (kiire ja tundlik), hea kaamera, Wifi, 3,5G, piisavalt mälu. Üsna raske oleks leppida telefoniga, millel neid asju sees ei oleks. GPS-i läheb mul tööga seoses ülepäeva vaja (vana Garmin vedeleb nüüd sahtlis), kooslus GPS ja kaamera on hea nt TeemeÄra2008 prügikaardistamiseks, üle Wifi on kodus hea mugav taskuhäälingu saateid telefoni tõsta ja nt väljamaal Fringiga Skype kõnesid teha, või Vikerraadio kodukalt otseetrit kuulata :-). Ja kes mobiili tihti ka modemina kasutavad, on 3,5G väga oluline. Ehk siis jah, siit kumab nüüd läbi, et ma ei saa iPhone fenomenist aru. Välimus on aga telefoni ju ei ole.

 

Muide, paar päeva Nokia Mapsi tõsisemalt testinuna, juhatatuna kohale ka sellistesse kohtadesse nagu Lööne, Jööri või Viidu, julgen väita, et telefon + Nokia Maps on Eestis täiesti tõsiseltvõetav navigatsiooniseade. (siin on samale järeldusele jõutud)

Haakuv jutt.

1 kommentaar:

Kuldar ütles ...

Väga õige valik. Kasutan seda ise juba mitu kuud ja olen ülimalt rahul.