kolmapäev, jaanuar 06, 2010

Kampaaniad, allahindlused, sooduskupongid

Minu arvates võiksid need kõikvõimalikud kampaaniad, allahindlused, sooduskupongid, kliendikaardid, boonuspunktid, hullud päevad jne jamad olemata olla. Kaubal olgu oma hind, kui on vaja, lähen ostan.

2 kommentaari:

Salasilm ütles ...

sõbrake, ei ole nõus!
Allahindlused on vajalikud, sest tihti saab osta allahinnatud kaupa mõistliku hinnaga, ehk sellise hinnaga, mida ta tegelikult väärt on. Näiteks kingad, saapad jms, mis mujal euroopas on tavahinnaga ca 50% odavamad kui meil. samas ei saa mainimata jätta, et nädalavahetusel, kui selveris oli nö "allahindlused", piilusin riiulites paiknevatele allahinnatud kollaste hinnasiltide all peidus olevatele alghindadele ja selgus, et mitmel kaubal oli hind sama, mis "allahinnatud" kauba puhul. Kahju, et ei taibanud pilti teha, kuid ilmselge on see, et see ei ole viimane kord ja tasub piiluda kollaste hinnasiltide all peituvate õigete hindalele. Et veenduda: kollane müüb! :)

Urmas ütles ...

Nojah, kui 11 kuud aastas müüakse saabast hullumeelse hinnaga ja 1 kuu suure allahindlusega, siis ega kaupmees aasta lõikes kahjumisse jää. 11 kuud ootab ta lolli või hädasolijat ja 1 kuu müüb normaalse või natuke odavama hinnaga. Mulle meeldiks, kui see kaupmees selle oma kasumi aasta peale laiali määriks ja kaubale normaalse hinna arvutaks.

Praegu on jah nii, et mingitel päevadel käib erinevates poodides mingi möll, siis on veel mingisugused boonused, klepsud jne atribuutika. Ja sellele kõigele ei saa ka käega lüüa - jah just, soodukate ajal leiab kaupu, milledel ei ole 300%-ne juurdehindlus.