Poleks osanud arvatagi, et tänapäeval on talverehvide ostmine nii keeruline. Vahetamisest rääkimata.
Käisin paljudes rehvifirmades, ei ole enam Gislaved NF5-e, Nokia HKPL2-e ega Conti WinterViking2-e. Gislavedi ja Contit ei teagi kas juurde tuleb, Nokiat ehk kunagi… üsna absurde. Suured tootjad tootvat tellimuste peale x koguse ära ja sel hooajal rohkem mitte. Otsisin kunagi traktori kärule rehvi, 500/60 R15. Taoliste mõõtudega olla ka nii, et neid toodetakse aastas vaid paar nädalat, ja kui otsas, siis… on otsas. Rehvifirmadest kurdeti, et ei osatud ette näha, et sel aastal uutel rehvidel selline minek on. Eks rahval on rohkem raha käes, paljud keeravad protikummidele selja, uuematele autodele ei soovita kasutatud päkke alla pista.
Ja siis kui täna hommikuks ühes firmas rehvivahetuse aja sain, näen seal riiulis sobivas mõõdus NF5-esid, üks jooks veel olla…. Ja mina käisin eile Vana-Võidus rehve toomas (kaubikule ja Audile, Contid). Oh jah. :-) Jälle targem, ka rehve ostes kehtib reegel, kes ees, see mees.
2 kommentaari:
Eelmisel nädalal, kui tööasjus Sillamäele jälle sõitsin, siis vaatasin, et ilm läheb imelikuks ja võtsin talverehvid igaks juhuks kaasa. Vahetasin need alla lõpuks Narvas elavas järjekorras, sest ka kohapeal olid nädalased järjekorrad, kuigi seal juba mitu päeva varem lumi maha tuli ja ka juba ära sulas.
Ja ausalt ilma nende rehvideta oleksin ma seal selles "burgaas" olnud suures jamas.
Mnjaa, tulin neljapäeva öösel vastu reedet Saaremaalt (pärapõrgust, mööda jäiseid külavaheteid) Tallinna, sõitsin ka mnt-l kohati 60-ga, tee lumine ja jääs, all suvekummid, tugev tuul. Karm värk.
Postita kommentaar