neljapäev, juuli 12, 2007

Gmailist jälle

Ma olen oma Gmailist vaimustumisega, eriti mobiilis hästitoimiva rakenduse pärast, nii mõnegi ära tüüdanud. Siin räägib Oliver taas Gmailist.

Lisan veel niipalju, et suunan gmailile tulnud kirjad mobiilile (EMT-l lisateenusena 25 EEK kuu, e-mail -> SMS), minu elustiili puhul hea mugav, igast e-mailist tuleb koheselt esimesed 160 tähte SMS-na taskusse. Et teaks millal arvuti käima panna või telefonis vastav (mh pdf, doc, xls faile avav, lisaks kogu mu kirjavahetusele juurdepääsu võimaldav) rakendus käivitada.

 

2 kommentaari:

Oliver ütles ...

Mul oli ka vahepeal see e-mailide mobiilile suunamine peal kuid pika peale hakkas ära tüütama. Tegin küll igast reegleid mille puhul kirju edastatakse, kuid mugavam oli lõpuks ikkagi see, et telefoni POP3 klient tõmbab ärkveloleku ajal korra tunnis kirjad omale ära.

vahuri.blogspot ütles ...

Selline küsimus?Ise kasutan väga edukalt ja rahulolevana gmaili aga lihtsalt tuli ükskord mailide vahetuse olukord ja andsin oma maili ja siis üks juhuslik tark teadis targutada,et gmail ebaturvaline...eriti usaldusväärseks seda infot küll eriti ei pea aga ikkagi uuriks,kas olete sellist arvamust ka mjalt kuulnud...