Ei ole vist vaja 3 korda arvata, kas see Kamaz on ülekoormatud või mitte.
4 kommentaari:
Anonüümne
ütles ...
Nende tegelaste pärast oleksin äärepealt pühapäeval enne Virtsu poodi kurvis külje maha pannud. Olid veidi peenemat killustikufraktsiooni täpselt kurvitrajektoori poetanud.
Noh, ja peale selle, et neil rada taga on, jäävad neil pidurid selliste koormatega lahjaks. Kamazil on üldse ju sellised, mitte kõige ägedamad pidurid, ja veel ülekoormatuna...
Mis neist pidureist. See tatarlane ei jaksa nii suurt hoogugi üles kütta et pidureid vaja läheks. Nii kui jala gaasipedaalilt vabastad seisab see auto peaaegu momentselt paigal. Tühijooksu nendele autodele ei installeeritud. Kui hakata rääkima et nemad ongi kurjajuured kes teid rööpasse sõidavad, siis eksime. Tee ehitajate kapsa-aed on oi kui kivine.
Eiei, seda ma ei arvagi, et sellised teid rööpasse sõidavad, vaid et see auto pole ehitatud sellise koorma vedamiseks. Ta ei jaksa liikuda, on teistel jalus, ja ikkagi, ei saa pidama nii kiiresti kui teised autod.
4 kommentaari:
Nende tegelaste pärast oleksin äärepealt pühapäeval enne Virtsu poodi kurvis külje maha pannud. Olid veidi peenemat killustikufraktsiooni täpselt kurvitrajektoori poetanud.
Noh, ja peale selle, et neil rada taga on, jäävad neil pidurid selliste koormatega lahjaks. Kamazil on üldse ju sellised, mitte kõige ägedamad pidurid, ja veel ülekoormatuna...
Mis neist pidureist. See tatarlane ei jaksa nii suurt hoogugi üles kütta et pidureid vaja läheks. Nii kui jala gaasipedaalilt vabastad seisab see auto peaaegu momentselt paigal. Tühijooksu nendele autodele ei installeeritud. Kui hakata rääkima et nemad ongi kurjajuured kes teid rööpasse sõidavad, siis eksime. Tee ehitajate kapsa-aed on oi kui kivine.
Eiei, seda ma ei arvagi, et sellised teid rööpasse sõidavad, vaid et see auto pole ehitatud sellise koorma vedamiseks. Ta ei jaksa liikuda, on teistel jalus, ja ikkagi, ei saa pidama nii kiiresti kui teised autod.
Postita kommentaar