laupäev, mai 24, 2008

Meedia labastub? Lihtne, ärme tarbi neid väljaandeid

Taagepera rääkis täna Reporteritunnis, et jah, kõik me siuname meediat, et kollane ja madalad labased teemad laiutavad, kuid siis, peale vingumist, läheme ja tarbime seda saasta. Ta kutsus meid üles end kokku võtma ja saasta mitte tarbima. Leidma eneses jõudu vastu panna ja ära põlata madal meedia.

Nii lihtne see ongi. Meie pead ja mõtted oleksid puhtamad, vähem reostunud, kirkamad, kui keelduksime ülemõtlemast SLÕhtulehe, Kroonika ja muu taolise rämpsu toodangut, ei laseks omi mõtteid läbi solgi talutada.

2 kommentaari:

PilleRiin ütles ...

ma ei tarbigi meediat. st, minimaalselt. töö juures olen sunnitus kuigipalju tarbima, aga ma olen omandanud oskuse, et sealt ei jääö midagi mulle külge.
on 'puhtam ja kuivem' tunne küll ;)

Urmas ütles ...

Jah, see oskus kuluks meile kõigile ära. Meid ümbritsev ruum saaks palju puhtmaks.

SLÕhtulehe kõrvale lisaks ma ka mölaraadiod, Uunod jms.