reede, august 22, 2008

Eile oli Virus iPhone esitlus

Eile oli Virus iPhone esitlus. Tore et tehnoloogia pakutavad võimalused inimesteni jõuavad… ma vähemalt loodan, et tarkasid telefone ei osteta sellepärast et neid avalikus kohas enese ette lauale tõsta ja selle läbi vaid enese isikuomadustele ei viidata. Ah, vahet pole. Ikka parem kui tekstiilimäed riidekappides või pikem/laiem auto tänaval.

Üks asi, mis mind aga ikkagi seoses iPhonega vahel veidi häirib, on vaimustus tolle telefoni enneolematutest omadustest. Et mida kõike ei saa teha, e-maili lugeda ja veebis kolada ja muusikat kuulata ja mis kõik veel! See kõik on ju juba mõnda aega paljudes telefonides olemas. Kui väita, et asi on see, mida ta teeb, siis on Nokia poolteist aastat uuest iPhonest ees. N95 tuli turule 2007 varakevadel. Eelmise aasta lõpus tuli müüki vana hea N82, suht odav aparaat, kuid ma ei näe võimalust uut iPhone’i vingemaks nimetada. Nt sellepärast, et mulle meeldib ümbritsevat pildistada (iPhone’i kaamerat kaameraks nimetada oleks piinlik), ja võõras kohas häälega navigeerimist kasutada.



Minu kommentaar EPL-s:
Millised on need iPhone ainulaadsed omadused, mida teistel nutitelefonidel pole?
Kui telefoni ja pakettide hindadest rääkida, siis minu arvates on mõlemad täiesti mõistlikud, juhul kui Nokial poleks paremaid telefone, ostaksin kindlasti isegi iPhone'i.

Kommentaare ei ole: