pühapäev, august 24, 2008

Linnaveokitest

Näib et ka meil on suured Ameerika kastiga maastur/veoautod popiks muutumas. Sellest, kui imelik see minu arvates on, ei taha ma siin rääkida. Ja eks maitseid ja vajadusi olegi erinevaid. Väike soovitus aga küll, kui ma tahaks sama palju kütust põletada, rooli taha redeli kaudu pääseda, sama palju rehve autole alla osta ja kõrgemalt liiklusele alla vaadata, võtaks ma 100 korda ennem Scania või Volvo (täitsa kohe telereklaam :-). Poolhaagise asemel laseks mingi väikese kasti peale keevitada. Sinna saaks siis nt kummikud või muruniiduki panna. Aga no kuulge, neil on 600 ja rohkem hj, 3000 Nm!!!, 16 liitrine mootor aga kütusekulu umbes sama suur kui USA maastur/veokitel, on 10 korda vastupidavamad, liigutavad ka 200 tonni paigast kui vaja, teevad veel ägedamat häält ja tõenäoliselt keeravad/manööverdavad paremini kui suvaline maastur.

 

Ja veel, vabandatagu mu ebakohane halvustamine, sellises kabiinis saab vabalt end ollika ees kaineks magada!

Kommentaare ei ole: