teisipäev, veebruar 07, 2006

Hinnakem meie muusikuid

Ärgem tehkem Eesti CD-dest piraatkoopiaid vaid ostkem originaale. Väljamaa artistidel on kuulajaskond suur ja küll nad ka leiva lauale jaksavad osta, kuid meie omadel pole selles mõttes vedanud. Saagu nende vaev natukenegi tasutud.

4 kommentaari:

Anneli ütles ...

Ma vist ei saaks öösel magada kui näiteks teeksin Riho Sibula CD-st koopia... Austagem andekaid inimesi!

Anonüümne ütles ...

Mina ei erista selles mõttes küll nüüd väljamaist ja kodumaist. Ja osta plaati selleks et pettuda on ka paha. Igatahes on netis levivad mp3 failid parimad plaaditutvustajad ning keegi ei keela sul siis ostmast plaati, mis sulle meeldib, ja nautida head kvaliteeti.
Ahjaa, autosse ma kah naljalt originaalplaati ei vii ega jäta st. paratamatut koopia tegemist

Oliver ütles ...

Oi, Urmas telekas! ;)

Urmas ütles ...

Ma arvan kaa, et netis liikuvad mp3-d pigem suurendavad plaatide läbimüüki. No kes see viitsib poes klappidega kusagil leti ääres jõlkuda ja kuulata, ja poemüüjaid tüüdata. Kodus tõmbad ära ja kuulad kui viitsid. Kui meeldib, tood poest päris plaadi. On aga mõned albumid, mis on seal piiri peal, no et kas osta või mitte... ja siis on küll mõnega nii jäänud, et ahh, mul mp3-dena olemas, ei hakka ostma. Ja sellistel puhkudel tundub mulle, et tore oleks meie pisikesele tarbijaskonnale tehtud muusika eest autoritele raha maksta. :-)