teisipäev, veebruar 14, 2006

Mikis ma nii vait olen olnud

Tähelepanelik lugeja on ehk tähele pannud, et ma pole siia mõnda aega midagi kirjutanud. Ei ole jah, aga mitte sellepärast et pea tühi oleks, vaid et aega pole. Üldse ei ole. Ja see on ka üks põhjus, miks ma ei ole huvitatud K2 ettepanekust salvestada nende mingi saate tarvis klipike, kus ma siis räägiks, miks ma ikka selle odo kerimise loo TOMi kirjutasin.

Ma kuulan palju raadiot, 14 tundi päevas ja nii. Ja sellest, no ütleme et 80% Vikerraadiot ja 19.99% Klassikaraadiot. Nii et hoolimata sellest, et arvutit pole mitu päeva käima pannud ja lehti pole ammugi kätte võtnud, olen eluga enamvähem kursis. Ja mis meil siis toimub?

Rein Raud sai TÜ rektoriks - väga tore. Opositsioon ei tea millist ministrit umbusaldada - halb. Ma alustaks kõige süüdimatumast, Reiljanist. Saddam prõõkab, lubas homme mitte kohtusse ilmuda - sellest ma ei saa aru, tahab tuleb tahab ei tule, st imelik. Inglise sõdurid klobisid neid kividega pildunud iraaklasi – halb. Üldse, see oli väga suur viga, et USA sõdurid pandi ka vangivalvuri tööd tegema, et sõdurid üldse teevad seal muud kui oma põhikohust. Sõdurile on pähe taotud, et ta teeb õiget asja, tal on õigus, ta teeb vajalikku asja. Sõdur kohtab vastupanu, ta kamraad saab tema kõrval surma, ta on hirmul ja vihane, ja siis mõne aja pärast tekitatakse olukord, kus seesama sõdur jäetakse omapäi tema vaenlasega, täiesti lubamatu. Seega, sõdurite klobimine oli halb, aga ma saan neist aru. Edasi, kas maaelu toetamisel keskenduda suur- või väiketootjatele? Ei tea, keeruline küsimus. Tööhõive seisukohast peaks väiketootjaid soosima, teiste riikidega konkureerimiseks ja madalamate toiduainete hindade seisukohast aga suurtootjaid… keeruline. Ilm on natuke aega soojem, siis läheb külmaks jälle. Suurepärane! Ma tahaks et oleks juuni kuuni -10 kraadi. Järgmine kord teen TOMi ettepaneku, et riik tagagu igal talvel vähemalt 2 m sügavuselt maa külmumise. Nii palju siis eluga kursisolemisest.

Kommentaare ei ole: