kolmapäev, august 29, 2007

2. kiiks

Haa, mul on teine kiiks veel! Ja see seisneb selles, et kõik asjad tuleb üle lugeda, loendada. Laelauad voodi kohal, nii umbes kord nädalas kindlasti, siis veel nt triibud panni põhjal jne jne.

Sellega seoses meenus Gerli kiiks paaris ja paaritute arvudega. Ja siit kohe ka soovitus talle: Siberi šamaanid räägivad, et esivanemate vaimude ja jumalatega suhtlemiseks tuleb paaritu arv kärbseseeni süüa. Sest paaris arv kärbseseente vaime moodustavad omavahel paarid ja hukutavad nii inimese vaimu. Paaritu arvu korral jääb üks ärasöödud kärbseseene vaim üle, mis astub siis inimese vaimuga paari, viies viimase vajalikesse kohtadesse. Et siis, Gerli, kärbseseente söömisel peaksid erandi tegema.

5 kommentaari:

Raido ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Gerli ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Gerli ütles ...

Kle ma nüüd tükk aega mõtlesin su ettepaneku peale aga ikkagi ei tundu ahvatlev ja kärbseseened pole ka minu spesialiteet:)

Ja üldsegi ma nagunii olen juba "seadust" rikkunud-ostsin ju Viljandi turult 3 muna, ega siis kaks korda järjest saa ämbrisse astuda:)

Urmas ütles ...

Ma ei tea, ma ei ole muna vaimudega suhelnud, kuid on alust arvata, et nad ei ole rahul oma rikutud saatuse pärast. Kuidas see rahulolematus paaris või paarituarvulisena välja näeb, ei oska arvata. Peaks mõne šamaani käest küsima. :-)

Anonüümne ütles ...

Mina, igasugusest ebausust ja tähendamismärkidest läbi immutatud, hakkasin aga mõtlema, MIKS tuleb surnule viia paarisarv lilli (matustel ja hauale näiteks). Et äkki sellesama pärast, et vaim ei tuleks mõne üksikuks jäänud lille juurde? ;)