pühapäev, august 05, 2007

Eesti rõivapoodidest

Ma olen väljamaal poodlemas käimisi siiani ikka poosetamiseks pidanud, et meil ju ka kõik kohad poode täis. Aga midagi on meie rõivapoodidega lahti tõesti. Esiteks, riided on Eestis kallid. Teiseks, nad ei sobi selga. Kui Helsingis 4 paari teksaseid jalga proovisin, sobisid kõik 4 nagu valatult. Piinarikkaid püksteoste Eestis ei taha meenutadagi, higisena kabiinides mürgeldamisi, kuhu Anneli ja poemüüjad võidu üha uusi juurde tassivad. Värvidest ja moodidest ei tea ma mitte midagi, teist nii lolli kui mina, annab otsida, aga no kui riidelapid on valesti kokku õmmeldud, siis pole tarkust vajagi. (olen 72 kg ja 180 cm, täiesti tavaline ju.) Ja juttu, et meil pole valikut, kuuleb üsna sageli. Mis toimub? Suured poeketid pole nii pisikesest riigist huvitatud?

Samal teemal räägib João Lopes Marques Ekspressis.

Kommentaare ei ole: