teisipäev, august 14, 2007

Nokia 6300 ja 6120 hinnast

Imelik, Nokia 6300 ja 6120 (siin on Oliveri ülevaade) maksavad sama palju. Ebaloogiline. Viimasel on 3,5G tugi, Symbian, mitu korda rohkem mälu jne.

5 kommentaari:

Oliver ütles ...

6300 on 6120 kõrval ikka väga ajast ja arust telefon. Võimalik, et pole jõutud 6300 hinda veel alla lasta. Uuemad mudelid on peale tulnud ja vanade hindu pole veel jõutud odavamaks keerata.

Risto ütles ...

vbla on 6300 lihtsalt parem disain :P

Anneli ütles ...

Ristoga nõus! Arvan, et naised maksavad sellist hinda just disaini eest.

Olen mobiiltelefoni kasutanud alates 96. aastast. Lugesin kokku, käest on läbi käinud 10-11 erinevat mudelit. Igakord kui uus pihku pisteti, ei olnud mul disainist sooja ega külma (va 97a kui sain Nokia 150 -le uue antenni, mis võimaldas telefoni käekotti panna). Mind on alati huvitanud sisu, välimus jättis kõik need aastad täiesti külmaks.

Nokia 6300 on esimene telefon, mille disaini peale värisema hakkasin. See on niiiii ilus :)

Nüüdseks olen juba rahunenud, tahaks ikka 3,5G tuge saada...

Anonüümne ütles ...

just, disain on parem. tõesti hinnavahe on isegi hulgis hetkel mingi 300 eeku ainult. aga olen ise 6300 kasutanud nii suve algusest ja noh eks väikesed vead on olnud aga üldiselt olen rahul. minu jaoks sai otsustavaks tegelikult selline asjaolu et 6300-l on fm raadio. kasutan seda ikka väga tihti, rattasõidul ja viimasel ajal isegi rullitamisel:) loomulikult on võimalus sisestada 2Gigane mälukaart ja see mp3-sid või misiganes formaadis musa täis lasta ja kuulata. aga raadio on nagu väheke elavam:)
niiet hetkel olen suht rahulolev 6300 omanik.

Urmas ütles ...

Mhmh, ega see 6300 mingi juust ei ole, aga et 6120 sama kallis on...

Muide, raadio ja mp3-mängija on viimastel aastatel ju juba päris paljudes telefonides. Tõsi, vana hea 6230i koostab 1 gigase mälukaardiga pleierit käivitades kole kaua lugude nimekirja.

Aa, mälust veel. Kas 6300 lubab java rakendusi ka mälukaardile salvestada? Vähese mälu all pidasingi siis silmas sms-dele, kontaktidele ja aplikatsioonidele mõeldud mälu.