laupäev, aprill 19, 2008

Koristaja koju?

Tuttavaid ja muidu inimesi kuulates tekib mul vahel ettekujutus, et 80% kodudesse on tellitud koristajad. Ja et mina olen viimane inimene vähemalt siin Tallinnas, kes ei soovi, et keegi võõras MINU KODUS ja raha eest koristamas käiks. Mis toimub? Imur ja tolmulapp on nii võikad riistapuud? Nn kvaliteetaja puudus nii suur, et koristamisele ei jää tõepoolest enam aega? Elu ongi nii kiire, et nädalas ei olegi võimalik mõnda tundi tolmu kokkukorjamiseks leida? Aknaid ja seinu ei ole ju iga nädal vaja pesta.

Keegi võiks vastava uuringu teha.

2 kommentaari:

Gerli ütles ...

Urmas, ma olen ka veel suts vanamoeline selle koha pealt ja ei kujuta hästi ette, kuidas see praktikas toimima hakkaks, et keegi võõras (äkki) sobrab mu asjades. Pinda on küll mida lapiga üle käia, seega võiks ju olla keegi abimees aga...Miskipärast on agasid mu jaoks rohkem, kui pooldavat arvamust. Õnneks hetkel käib jõud ikka veel üle:)
Nii, et meid siin Tallinnas on kaks:)

Urmas ütles ...

Hea teada. Räägitakse kvaliteetajast, küll aga pole ma aru saanud, mis asi see kvaliteetaeg on? See, et eestlane vaatab telekat päevas 4..5 tundi? :-)