kolmapäev, juuni 21, 2006

Abimees

Teadupärast sisaldab Google otsimootor ka kalkulaatorit, nt selline asi, ja mõõtühikute konverterit, nt nii või nii. Kuid MSN-i „Encarta Instant Answers“nimeline asi meeldib mulle sellepärast rohkem, et seal võib trükivigu teha, ta aimab vist ära, et kui loll eestlane küsib qubic inch-i, siis tegelikult mõtleb ta cubic inch-i. Nii et soovitan MSNi kontaktide hulka lisada selline „tüüp“: encarta@conversagent.com

Alustuseks toksi talle lihtsalt küsimärk.

2 kommentaari:

Roman German ütles ...

Mul on ka pikemat aega Encarta Instant Answers oma MSNi kontaktide hulgas.
Päris asjalik kontakt on.
Aga seda kommentaari ajendas kirjutama, see, et tavaliselt kui ma Encarta® Instant Answers-lt midagi küsin, siis ta kuvab vastuse esimese poole ja ülejäänud infot ma ei näe.

Mis juhtub on järgmine:

roman says:
who is santa claus?

Encarta says:
Santa Claus, legendary bringer of gifts at Christmas. He is generally depicted as a fat, jolly man with a white beard, dressed in a red suit trimmed....

Encarta is inviting you to start Encarta. Do you want to Accept (Alt+C) or Decline (Alt+D) the invitation?

You have accepted the invitation to start Encarta.

Windows Live Messenger is currently unable to start this program. Please try again later.


Ja edasi ei juhtu midagi.
Kuna ma olin omateada ainus eestlane, kes seda teenust kasutab, siis mõtlesin, et küsin kas ma olen ainuke kellel see Encarta 100% ei tööta?
Sorry selle vahepealse läbu pärast!
Roman

Urmas ütles ...

Mul ka ei tööta. Mingi "turgude" jagamise teema vist. Seal saab nüüd ka midagi valida:

I can answer your questions using any of the following Encarta sites:
1 Encarta Australia
2 Encarta Canada (English)
3 Encarta UK
4 Encarta US

Just pick one and we'll be on our way!

Aga sellise teksti saab ka UK valides:

Windows Live Messenger is currently unable to start this program. Please try again later.

Ühesõnaga, päris korralikult see asi meie maal ei toimi. Või on mingi nipp?