neljapäev, juuni 22, 2006

Ei viitsi pealkirja välja mõelda

Ajaveebinduses on kombeks ka teistele viidata, püsivalt, mul on mõned, kelledel silma peal hoian, siin paremal pool. Aga et RSS-i toetavaid kohti on palju mugavam spetsprogrammidega jälgida (mina kasutan nt Feedreaderit), siis on see nimistu siin ajast ja arust. Feedreaderis on „jälgitavaid“ nii 70 kandis, pluss EPL, ETV24 ja veel mõned kohad, nii et seepärast ma polegi viitsinud siinset nimistut pikaks venitada.

Oma pika jutuga tahtsin jõuda selleni, et PilleRiini, keda mul ka siin pole, kommenteerib üsna tihti keegi Rehepapp, seega, soovitan soojalt ka kommentaare lugeda. Saab naerda. :-) N1, N2, N3, N4, N5, Nn, Nn+1, Nn+n-3,9. Ei viitsi rohkem, voodis lesida, läpakas ka süles pagana kuumaks läinud, kõrvetab veel midagi ära.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

ma ikka mõtlen selle peale, et Rehepapi killud eraldi lehele kokku koguda. niimoodi ükshaaval on neid tiba kehv otsida ju - samas aegajalt on jälle kontekst ka väga oluline.

Urmas ütles ...

Olen väga nõus, et suur osa tema kommentaaridest on Sinu postituste ja piltide täiendusteks ja nad kaotaks oma võlu, kui nad välja rebida. Ja nt mina, kes ma Su ajaveebil nö silma peal hoian, ei soovigi tegelikult tema kommentaaride eraldi väljatoomist, las nad jääda omale kohale.