kolmapäev, veebruar 14, 2007

Mõistus, mitte taevas, tule appi

No küll see Traditsiooni Tarkus (kolmapäeviti Klassikaraadios) on vastandlik saade, kord on neil seal külalisteks lugupeetud intellektuaalid ja siis jälle mingid õua-õua tüübid, täna nt astroloogid… millised mõtteuperpallid! Millised põhjus – tagajärg seosed, isikustamised, meelevaldsed tõlgendused, pingutatud sobitused, oma teooriate pookimised reaalsuse külge, mingisugused müstilis-fantastilised sünnikaardid jne!

 

Mis, ma olen tühm tehnokraat?

4 kommentaari:

Piret ütles ...

oot-oot, millises saates need intellektuaalid on? minu meelest on seal kõik sellised iseõppijad ja iseseostajad ja seepärast ma seda saadet kuulangi.

Urmas ütles ...

Oi, kui Sa nii küsid, hakkan ma oma mõistuses nüüd kahtlema. Kolmapäeviti kell 9 õhtul on Klassikaraadios rääkinud Märt Läänemets, Õnnepalu jne. Ons samal ajal ka mõni muu saade olnud? Ma ei ole saatekõllidele tähelepanu pööranud.

Urmas ütles ...

Ma kuulan ka kui aega saan. Huumoorikate ja põnevate mõttekäikude pärast. Ja sportlikust huvist, et kas ma suudaks nendega väidelda. Vist suudaks küll.

Urmas ütles ...

Ahjaa, minu hea koolivend Berk Vaher oli vist kunagi Traditsiooni Tarkuses, ma ise ei ole seda saadet küll kuulnud, kuid nii ta mulle ise kunagi kirjutas, et läheb sinna rääkima.

Minu siinset ohjeldamatut sõnavõtmist tingib asjaolu, et ma avastan telefoniga kommenteerimise võimalusi. :-)