kolmapäev, märts 25, 2009

Pole see ID-kaardi rakendus nii kehv ühti

Leht kirjutab ja kommenteerijad kiidavad takka, et ID-kaart ei kipu arvutiga ühilduma. Noh jah, mul on vist vedanud ja jamasid pole olnud, muidu poleks ma ka ID-kaardi fänn. Või, õigemini, mis fänn ma enam olen, koduse ID-kaardilugejagi laiali jaganud – parim ja mugavaim lahendus on ID-kaart koos nuppudega ja ilma juhtmeta – ehk siis Mobiil-ID.

 

ID-ndusest siin varem. Ja jonnist ID-kaardi vastu.

 

 

2 kommentaari:

isemõtleja ütles ...

Ma olen kogenud seda, et Firefox unustab peale uuendusi sageli ID-kaardinduse ära. Ravi on muidugi lihtne - uuesti FF tugi installida.
Ise kasutan kah seda klahvidega varianti aga üks kaardilugeja on veel alles - sest Diili kasutaja seda pruukida ei saa ja muuka paketiks ümbertegemine on mõttetult kallis

isemõtleja ütles ...

seda=Mobiil-ID