teisipäev, november 22, 2005

Maha müüa?

Tänapäevase arvutustehnikaga möllates kipub vahel alaväärsustunne peale tulema - no ei saa nende masinatega hakkama. Jälle on mu uus IBM T43 läpakas „panges“. Tänu System Restorele, millega aegajalt, mil arvuti käivitumine jälle suvalisel hetkel mitmele minutile venib, saab teadaoleva korrasoleku hetke taastada, nii et hetkel käivitub ta normaalselt. Kuid wifiga on jamad, IBM enda vidin Access Connection ei lase end ei uuendada ega uninstallida. Lubasin siis XP Wifi võrkudega majandama, kuid siis hangub vahel IE, Access Connection väidab, et Radio turned off… XP jällegi, on ühendus on püsti… vahel kaob linnuke Use Windows to configure my wireless network settings eest ise ära. Müstika. Kui keegi sellistest asjadest räägiks, ega ma vist ei usuks.

Iga nädal Format C? Ära hakkab tüütama. Foorumite ja helpide abiga ma neist jamadest aga muudoodi jagu pole osanud saada.

Ei julge kellelegi IBM läpakaid soovitada. Poolteise kuu jooksul on ta ehk ühe nädala tõrgeteta töödanud. Jah, ma ei ole IT spets, aga no PÄRIS LOLL ma enda arvates kaa pole… oh jah.

2 kommentaari:

I hate pencils ütles ...

Mul on ka IBM, x40 vist. Minul ei ole küll millegi üle kurta. Koguaeg töötab korralikult. IBM connection'i ma alguses ei kasutanudki, kuid kui ma suvel Saksamaal olin, siis olin sunnitud seda kasutama.

Ainukesed häirivad asjad on mitmesugused (turva)programmid, millest ma midagi aru ei saa.

Paaril mu tuttaval on ka IBMid, ja neil ka ei ole midagi viga olnud. Ei oska muud soovitada, et kui on võimalik poes ümber vahetada, siis tee seda.

Urmas ütles ...

Mnjah, uurisin siit ja sealt, lugesin foorumeid, ja kuuldu-loetu põhjal valisingi IBM-i. Kuigi, ega see IBM enam nii IBM olegi, pool-hiinlane rohkem. http://infra.bcs.ee/article/625/?CatID=84

Hetkel mu T43 töötab, nii et ei saa ka poodi kurtma minna. Garantii on 3 aastat, aega on, kui jamad (tõenäoliselt draiverite konfliktid, ma arvan) tagasi tulevad, eks siis vaatab.