teisipäev, juuli 18, 2006

Jälle üks asi, millest ma aru ei saa

See on see, et miks paneb täiskasvanud (üldjuhul) mees suvel palavaga omale mütsi pähe, mitte nokamütsi vaid ikka villasest vms materjalist, ja surub selle siis veel kõrvuni pähe kaa.

Jah, olla inetu osatada ja kritiseerida, aga nädalatagune pilt (väga palav!), kus lühikestes riietes ja higistav noormees oli villase mütsi korralikult silmini pähe surunud, ajas mind kohe päris naerma. No küll on see sõnum, mida see peakate peaks edasi andma, ikka oluline!

Minu siiras kaastunne sel raskel suhtlusel.

3 kommentaari:

ematehnik ütles ...

mingi isolatsiooni-teooria ehk?

kui mu mälu mind ei peta, siis kantakse meist märksa lõunapoolsematel aladel ka vist aastaringi peakatteid: lambanahast mütsid, turbanid...

tegelikult peaks katsetama, termomeetri ja paari erineva mütsiga.

Oliver ütles ...

See ongi räpp. Feimi, sulli ja respecti on neil vaid vaja. Telekas ju neegritel on mütsid südasuvel kõrvuni peas ja ilusad tüdrukud ümberringi. Ta vedas ka mütsi silmini ja nüüd ootab et tüdrukud teda samamoodi tähele paneks.

Anneli ütles ...

Ma kaitsen natuke mütsikandjaid :-)
Teate, kui on lokkis juuksed ja ei viitsi juustega mässata, siis parim ravi selle vastu on müts. Loomuliku loki kandjana olen seda isegi kasutanud - toimib. Nojah, tegelt on kuuma ilmaga parem pead pesta ja sonks on korras. Aga ikkagi, müts aitab ka.