esmaspäev, oktoober 08, 2007

Nägin saadet Tantsud tähtedega

Nägin täna külapeal sellist telesaadet nagu Tantsud tähtedega. Väga kummaline. Kes ei tea, siis inimesed, kes ei oska tantsida, teevad seda kaamera ees. Miks? See jäi tegelikult arusaamatuks. Miks neid telekast vaadatakse? Arvatavasti seepärast, et näha, kuidas keegi õnnestub või ebaõnnestub (eks samal põhjusel vaadati ka gladiaatoreid ja sportlasi). End valikuliselt kellegagi samastada - vastandada? Soovist püüda selgusele jõuda, kui tola keegi saatesosaleja on? Et teada saada, milline poliitik ka selliseid viise häälte võitmiseks kasutab, millises sihtrühmas ta oma valijat arvab olevat? Soov mõnd tuttavat seal osalemas näha? Eks kindlasti on põhjuseid veel. Ma ise pean ka veel kõvasti edasi pead murdma, et ka omale see põhjus leida, miks teinegi kord seda saadet vaadata.

Imeline on see meediatööstus. Tuleb leida mõned tolad, kes on nõus aegajalt kollases ajakirjanduses figureerima, end seal piinlikesse olukordadesse mängivad, blameerivad. Mõne aja pärast on nad siis kuulsad meediastaarid. Nii, nüüd on toore valmis. Seejärel segame erinevad staarid kokku ja klopime aga muudkui vahtu, teeme erinevaid saateid. Ja igavlev meediatarbija on nõus seda toodangut tarbima.

 

2 kommentaari:

Anneli ütles ...

Teisiti öeldes ehk ka kollektiivne häbitundmine ja rõõmustamine. See liidab või lahutab, võta sa siis kinni...

Kavalad teleturundajad jätsid Värniku viimaseks osalejaks, mis tähendas seda, et ma olin kaua teleka ees, kodused toimetused lükkusid edasi, sain hilja magama ja hommikul ei suutnud maast lahti saada. Paganamapihta.

Kindlasti soovisid paljud meist läbi suure häbitunde näha kuidas meie "armastatud" atleet ka tantsupõrandal tagurpidi saltot viskab. Ei visanud, minu arvates tantsis oodatust palju paremini! Tubli poiss:)

Nägemist tantud ja tähed, kõik on nüüdseks nähtud.

Urmas ütles ...

Ma ei saa sellest saatest siiski ikkagi aru. Eile jah, nagu ma täna raadiost kuulsin, oli see selle hooaja esimene saade olnud.

Maimets rääkis täna Vikerraadios meediakommentaaris, kuidas KOGU Eesti meedia olevat seda Tantsud tähtdega saadet täis. No ma ei tea, peale Maimetsa ei rääkinud sellest keegi ei Vikeris ega Klassikas. Ja eelmisel aastal ma ka nagu seda saadet tähele ei pannud, kellelgi külas olles nägin Savisaart tantsu vihtumas, või rääkimas sellest, vahet pole. Ja see oli ka kõik. See hulluse, ülipopulaarsuse jutt kipub vist rohkem Kanal 2 promo moodi olema. Ajavad aga vahtu üles.