kolmapäev, november 21, 2007

Üks meilitsi liikuv ülesanne

Siin on 1 Exceli fail, mille avamiseks on vaja teha natuke tööd ehk tuleb ära lahendada mõistatus:

Bussis on 7 last.
Igal lapsel on 7 kotti.
Igas kotis on 7 suurt kassi.
Igal suurel kassil on 7 väikest kassi.
Igal kassil on 4 jalga.

Jalgade arv on salasõna faili avamiseks.
Kui sul õnnestub avada fail, siis kirjuta oma nimi nimekirja ja saada edasi oma tuttavatele.

 

 

Kahjuks ei oska ma parooliga kaitstud Exceli tabelit Goolge Docs-i üles panna.

6 kommentaari:

Urmas ütles ...

Siia lehele satutakse nüüd läbi otsisõnade "bussis on 7 last", "kotis on 7 suurt kassi" jne. :-) Kuid ma ei saa ju siia vihjeid ega lahendust ometi kirja panna. Keskendugem. Ja mõelgem uuesti, mitu kotti on ja mitu kassi on ühes kotis.

Anonüümne ütles ...

Jaa..aga no kuramus! Ma ei saa aru, miks minu vastus ei sobi!

Anonüümne ütles ...

..ja ma jagasin selle ära, et suured kassid-väiksed kassid..mida ma veel jagama pean??

Urmas ütles ...

... ei, bussijuhi jalgu ei pea üle lugema.

Anonüümne ütles ...

10990 on õige?

Urmas ütles ...

Kas Sa lingitud faili alla laadida ei saa? Et ise proovida.