laupäev, november 24, 2007

3. kiiks

Iga ostukorvi tõstetava toiduaine säilivuskuupäeva tuleb ilmtingimata vaadata. Alati! Sest toit peab võimalikult värske olema, nad sätivad aga vana kraami ettepoole.

1. ja 2. nn kiiks.

2 kommentaari:

keelek6rv ütles ...

mul on täpselt sama kiiks! ma ei saa aru, miks ma peaks võtma homse kuupäevaga piima/leiva/saia, kui saab veidi tuhnida ja leida üleülehomse kuupäevaga produkt. lisaks on mul selline kiiks, et ma ei võta kunagi kõige esimest asja riiulist, alati mõne tagumise variandi (isegi, kui kuupäevad on samad või kui kuupäevadel pole mingit tähtsust).

Urmas ütles ...

Jaa, esimesi raamatuid on 100 korda lapataud ja 10 korda maha kukutatud. Ja nt eile piimaletis õnnestus eilse so 23.11 kuupäevaga piimade alt 27.11 piim välja tirida. Töövõit missugune!