Minu nägemus. Allavajutatud siduri puhul võiks põlv veidikene kõveraks jääda, selle järgi alusta istme ette-taha reguleerimisest. Nüüd toeta selg seljatoele, see on oluline sellepärast, et läbi koosluse selg-tagumik tajume auto suuna muutusi, auto saab justkui meie keha osaks. Seljatuge ära ka liiga püsti aja, muidu sa ei ole seljatoega piisavalt kontaktis. Aseta käsi sirgelt rooliratta peale, nii et õlg seljatoele jääks. Rooliratas võiks jääda randme alla, et käelaba saaks rippuda üle rooli. Reguleeril rool vastavale kaugusele. Rooliratas säti sellisele kõrgusele, et olulisi näidikuid näeksid ja ta vastu kintse/õllekõhut ei hõõruks. Tänapäeval (ja ka vanematel kallimatel) saab paljudel autodel istmeid ja roole igas suunas liigutada, teeme siis oma olemise mõnusaks. :-) Liiga lösakil, roolist kaugel istudes ei saa me rooli nii kiiresti keerata kui õigesti istudes. Ning 5. käigu pärast enese upitamine on kõike muud kui mugav.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar