teisipäev, oktoober 31, 2006

Minu isiklikest rehvieelistustest

Paar tuttavat on küsinud, et milliseid rehve ma soovitaks, nii et teen nüüd reklaami, olles reklaamitavaga seotud vaid nii palju, et olen nende toodetega rahul. Räägin oma eelistustest. Nii, Audil ja kaubikul on all Continentali suvekad (PremiumContact ja mingi Vanco, autotootja ettenähtud mõõdulised loomulikult). Miks ma nendega rahul olen? Hea juhitavus ja pidamine! Teisest äärmusest - kui protikumm kulub ebaühtlaselt, sügisel enne kummivahetust auto väriseb vibrast, kevadisel kummivahetusel tuleb velg tasakaalu saamiseks raskusi täis laduda, siis 3 suve all olnud, nüüdseks pea siledad PremiumContactidel on kõigil 1 kõige pisem tasakaalustus, ja ka sügiseks pole vibrat. On need Contid siis paremad kui teised? Ei oska öelda, testimiseks vaja ikka suurt võrdlusmaterjali, kuid ma olen nendega väga rahul. Võrreldes eelmiste rehvimarkidega ka tagumikuga tuntavalt parema juhitavusega ja vaiksemad.

 

Talvekatest julgen soovitada Nokiaid. Subjektiivselt tunduvad väga hea pidamisega (HKPL, tõsi, viimasel, 4-l talvel olid nad heaks pidamiseks juba liiga kulunud), naelad püsivad lõpuni sees, kuluvad samuti ühtlaselt (mnjah, ühega sai pooltühjalt sõidetud ja karkass sai viga, läks kõveraks ja kulus lapiliselt), ei ole kõige lärmakamad, kannatavad ka asfaldil sõita, pole ülemäära pehmed, mulle väga meeldisid. Jaa, vabalt võivad konkurendid sama head ja paremad olla, aga ma ei viitsi rohkem testima/riskima hakata.

 

 

Tundub, et selle jutukesega sai mulle omale selgeks, et ma ei hakka ka sel sügisel Gislavedi ja Conti talvekate poole vaatama. Peaks HKPL2-d ostma.

Kommentaare ei ole: