teisipäev, jaanuar 03, 2006

Pühadest ja mängudest

Kaja kirjutab, et seekordne aastavahetus polnud mingi õige aastavahetus. Ei olnud jah. Oli lihtsalt 2 nädalavahetust, üks kuusega ja teine raketiga. Ja kogu lugu. Pühi polnud. Õrna ja ilusat tunnet polnud… ega ometigi vanadus ründa?!? Ei saa olla, see ei puutu asjasse.

Peale selle on mul üks mure veel – keegi saatis lingi ühele mängule, tõenäoliselt maailma kõige nõmedamale mängule (ma pole kunagi arvutimängudest eriti lugu pidanud), ja… ma olen seda mängu mänginud vist juba… tunde ja tunde ikka. Võiks arvata, et kõik pole veel kadunud – vähemalt tunnen enda mõistuse pärast muret, aga kauaks seda muretundmistki? Vähe sellest, millalgi olen telefoni tõstnud mängu nimega Sokojava, sellega on sama lugu, et… muudkui aga ajaks klotse taga, kedagi autos oodates, isegi WC-s…. Huvitav, millega see kõik lõpeb? Eile igatahes õhtul silmi kinni pannes olid silme ees selle esimese mängu kujundid. Ka peale kaht tundi Roosi nime lugemist. Päris kole.

Kommentaare ei ole: