esmaspäev, detsember 11, 2006

2 tundi Viru Keskuses

Haiguseid on igasuguseid, osad tekivad ja kaovad, keeruline värk ühesõnaga. Ühega viimastest õnnestus mul täna taas nakatuda – Viru Keskuses kooserdades sai tarbimishullus kannast kinni. Tulemuseks on 3 Jamiroquai ja R Williamsi viimane plaati, 2 raamatut (ja jälle juhtus nii, et ostsin raamatu, mis mul kodus olemas on, lisaks Masingu Üldine usundilugu-le on nüüd veel ka U Eco Lector in fabula (*) topelt. Nõme. Homme lähen katsun viimase millegi muu vastu vahetada). Siit siis tarkus, pole mõtet palju raamatuid ette osta, läbi lugemata raamatud ei jää meelde, lähevad segi, et mida ma olen plaaninud osta, mida olen poes või kellegi pool pikemalt sirvinud ja mida koju kaasa viinud.

Rahva Raamatus maksab 194 eeku, Kaubamajas, seal all 1. korrusel 99 ja nüüd näen, et Raamatukois 82 eeku.

Kommentaare ei ole: