Kui saksas sai käidud siis suurem osa selles eas autodel oli 400-500 tuhat ees ...ja arva ära,kus need varsti müügis on 150 tuhandese läbisõiduga ...ja ikka sõidavad veel 100 kond tuhat päris hooletult...kestavad päris hästi..
Viimati Saarest tulles trehvasin praamil üht tuttavat lukkseppa, ta oli mu odo kerimise teemaga kursis. :-) ja rääkis, kuidas mootorid seestpoolt välja näevad. Mõnel hülsis randid nii suured, et ei saa kolbi kätte, teisel pole sõrmega tunda, et midagi kulunud oleks. Aga "läbisõit" on kõigil 200 000 km. Saksa auto kestab suht hästi.
3 kommentaari:
Päris hea kilometraazh juba või kuidas.
Kui saksas sai käidud siis suurem osa selles eas autodel oli 400-500 tuhat ees ...ja arva ära,kus need varsti müügis on 150 tuhandese läbisõiduga ...ja ikka sõidavad veel 100 kond tuhat päris hooletult...kestavad päris hästi..
Viimati Saarest tulles trehvasin praamil üht tuttavat lukkseppa, ta oli mu odo kerimise teemaga kursis. :-) ja rääkis, kuidas mootorid seestpoolt välja näevad. Mõnel hülsis randid nii suured, et ei saa kolbi kätte, teisel pole sõrmega tunda, et midagi kulunud oleks. Aga "läbisõit" on kõigil 200 000 km. Saksa auto kestab suht hästi.
Postita kommentaar