esmaspäev, detsember 04, 2006

Tapjatorm ja sundijatorm

Mees käib ringi ja näeb, et taifuun tahab teda vist ära tappa.

 

Mees paluma: ära tapa, ära tapa mind ära! Mitte seekord!

Taifuun: ära virise, kui tahan siis tapan, ja ma tapan paljusid! Ära pabla

Mees: kelle heaks sa töötad?

Taifuun: ole vait, kohe hakkan tapma! Kui ei tapa mina, tapab homme liiklus, näe, seal eemal, passib nurga taga, tahab kaa tappa. Ja vaata, haigused on näe seal, kaa tahavad tappa

Mees: kui paljusid sa seekord tapad?

Taifuun: noh, ma ei teagi, tapaks ehk mingi tuhat, sellest peaks piisama

Mees: mitmes mina olen?

Taifuun: sina vä, ei, tuhat pole veel kindlasti täis. Eks ma lõpupoole hakkan inimesi ka sundima, siis saan vahepeal rehkendust teha, et mitu juba tapnud olen.

 

Ja nii taifuun tegigi, tappis 1000 inimest ära ja siis osasid ka sundis natukene.

Kommentaare ei ole: