Mõne päeva eest helises telefon, üks naishääl tuletas meelde, et ma olen tollele kütuseid müüvale firmale, kellelt diislit ja bensiini ostan, 3 senti võlgu. Ahahh. Et paluks võlgnevus tasuda. Mhmh. Vingelt täpne värk. Nad annavad mulle krediiti, iga kuu 10. kuupäevaks tuleb eelmise kuu kütuste arve tasuda, väga mugav ja muretu, ja et summad on sendise täpsusega, siis olen ikka 4682.71 krooni asemel kas 70 senti või täiskroonini ümmardanud või nii, no et jään ühe sendi võlgu või maksan 29 senti järgmisesse kuuse ettemaksu… väga pedantne värk ikka, 3 senti võlgu.
2 kommentaari:
Lauapealt helistades on vist kõne alustamise tasu juba 48 senti. Kuskil oli ütlemine, et kõige suurem kulu on olla täpne vms.
Ülikõva :) Meedias on firmasid mõnikord naljanurka naelutatud sellega, et saadavad kliendile kroonise võlgnevuse kohta kirja ja kirja saatmine ise maksab kordi rohkem. Aga kirjade tootmine on masinlik ja käib põhimõttel "süsteem ütleb, on võlgu" (viimasel ajal on küll firmad hakanud "on võlgu" määratlema mingist piirist, a la 10 või 25 krooni alates). Aga helistas ju ometi INIMENE. Kes, erinevalt printerist ja postitusmasinast, peaks ju asja naeruväärsusest aru saama?
Postita kommentaar