kolmapäev, jaanuar 02, 2008

Jälle olin liikluspolitseiga hädas

31. detsembril kell 1 öösel Sondast Tallinnasse sõites, 50 km Tallinnast, umbes Valgejõe kandis, peatas meid politseinik. Vaatab dokumendid üle ja küsib, et miks nii kiiresti sõidate. Olen veidi hämmeldunud, et 92..93 km/h pole ju väga kiiresti. Politseinik näitab radarit, kus on 116 ees. Esimene sõna mis mul pähe tuleb, on absurd. Politseinik ägestub silmnähtavalt, teeb pool sammu politseiauto poole ja ütleb, kas teeme kohe protokolli ära!?! Punnitame Anneliga mõlemad silmi. Räägin et seier oli maksimaalselt 100 peal, et olen korduvalt ja korduvalt oma spidomeetrit erinevate GPS-dega (näitan GPS-ga mobiili) kontrollinud, 100 juures valetab 7 km/h. Pealegi, 2..3 km tagasi vilgutas üks vastutulija tuledega, st ma teadsin, et kusagil on politsei, seepärast olin kiirusega veel eriti hoolikas ja olen 100% kindel et seier ei olnud üle saja. Politsei vastu, vastutulija ei saanud tuledega märku anda, sest nad on eravärvides autoga. Mina siis täpsustan kusmaal ikka vilgutati ja et 116 km/h on TÄIESTI võimatu ja mingi aeg sõitis keegi kaugemal minu järel, ehk on see siis tema kiirus. Politseinik rahuneb veidi, kuid vaid veidi, räägime mõnda aega veel ja sõnab lõpuks, et loodetavasti me enam ei kohtu.

Alles mulle taheti ülemäärast kiirust kaela määrida, nüüd siis jälle. Huvitav, kui nad oleks mulle 116 eest mingi karistuse määranud ja mina selle loomulikult vaidlustanud, siis millised šansid mul küll oleks?

Päris jube mõelda, et vabalt võinuks ju juhtuda, et oleks load ära võetud. Lihtsalt lambist.

 

(Audil valetab 100 juures 7 km/h, Transporteril suvekummidega 5 km/h ja nüüd talvekummidega 2,midagi km/h)

Kommentaare ei ole: