Kuuldes - nähes, kuidas uute ja suhteliselt uute autodega hädas ollakse, (viimasest ajast: mõni kuud vana Fiat ei käivitu või mõni aasta vanal VW-l jookseb mootor kokku. Või mädaneb peale garantiiaja lõppu sumbuti ära, 3 aastat vana auto ei saa pidurite pärast ÜV-lt läbi jne jne), jutustan kuidas ma meie muldvana Audi A4-ga tehnilistel ülevaatustel olen käinud. 7 aasta jooksul mil me temaga ringi oleme sõitnud (selle ajaga
Viimasest paarist aastast meenuvad mitteautoalustest jamadest bensiinipump ja mõned pisividinad nagu bensiininäidik, katuseluuk, aknapesuvedeliku pump
kindlasti on midagi veel, aga ei tule meelde.
Tegelikult on lausa lust üsna hästi koospüsiva vana panniga ringi kärutada, hinnal pole enam kuhugi kukkuda, kui juhtubki midagi tõsisemat, ei saa kulutused olla suuremad kui auto turuhind.
Las ma rõõmustan siin ühe rõõmu veel ära - 7 aasta jooksul ei ole mitte kordagi uksed, ukselingid ega käsipidur kinni/peale külmunud. Vähemalt Fordil ja VW-l on nii mõndagi veel õppida.
2 kommentaari:
Ja kui see hellitavalt nimetatud pann võtaks oma headuse juudes ka vähe kütust... Oehjah.
Kütust võtab ta igaljuhul vähem kui need maasturid, mida linn täis on. Samuti on uus ja ökonoomne auto kulukam, auto hinna langemine sööb kokkuhoitud kütuse raha ära. Keskkonna aspektist, uue auto tootmiseks kulub samuti suur hulk ressursse.
Olgu siia lisatud talvine, st jõuluaegne reaalne kütusekulu Tln - Vlnd - Trt - Tln: 8,8 L/100 km. See on siis A4 Quattro, 2,8 AAH mootoriga.
Postita kommentaar